onsdag 10. oktober 2012

høstferie til Eidene

Snakk om å være lenge borte fra blogginga. Tror nok jeg rett og slett ikke har hatt noe inspirasjon til å skrive noe rett og slett....

I høstferien så har barna og jeg vært på Eidene på Tjøme. Et virkelig flott sted for både voksne og barn. Dette stedet drives og eies av Norges Røde Kors. Så her var altså barna og jeg så heldige å få lov til å være i fem dager. Rommet vi fikk var veldig fint, med plass til fire stk, hemms og eget bad. Maten fikk vi i spisesalen, og det var som å være på hotell. Skikkelig bortsjemte blei vi.




 
Er ikke noe rart vi koste oss i slike omgivelser !!!


Var veldig spent på hvordag det skulle gå og være her med Thea. Vi har ikke vært borte på et slikt sted som dette før, når jeg tenker meg om så har ikke vært på noen ferie i det hele tatt hele familien samlet. Oppholdet gikk over alt forventning. Thea syntes det var veldig mye spennende å se på, og det var så mange fliser å se på. Thea er veldig glad i å se på eller ta på fliser. Så dette var jo bare et drømmested for lille frøkna.

Loke var på masse aktiviteter som å skyte med pil og bue, heksesprang, fjellklatring m.m. På torsdagen var vi ute med kano, og Thea var litt skeptisk, men syntes etter hvert at det var stor stas. Helt til noen koliderte i stor fart rett i siden vår og vi kantra. Skal si det var kaldt. Vi gikk under med hele kroppen alle tre, og Thea blei veldig redd. Hun har ikke det overlevningsinnstinktet som andre har, og blir bare stiv som en pinne av skrekk. Men vi hadde heldig hvis på oss reddningsvest. Vi var på fisketur seinere på dagen, så noe vannskrekk har hun ikke fått. Dumme meg hadde jo selvfølgelig tlf i lomma, så den er nå død. På den hadde jeg også så masse fine bilder fra ferien, men de er jo nå borte.....

Klem fra

Brita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar